מתי נצלם לגובה
ומתי לרוחב?
היום אני רוצה לענות לך על שאלה שבכל סדנת צילום היו שואלים אותי
מתי לצלם תמונה לגובה ומתי תמונה לרוחב?
ולמה זה חשוב?
ואני לא מדברת על הסטורי שכולנו כבר יודעים שהתמונה צריכה להיות לגובה ולמלא את המסך.
אני מדברת על הרגע בו לקחנו את הטלפון לצלם ואנחנו הולכות להשתמש בתמונה הזו לשיווק ברשתות החברתיות.
עד לא מזמן, (אולי מזמן?!) היה נהוג לצלם מאוזן (כשהטלפון שוכב מאוזן לאוזן).
למה?
כי ככה צפינו בטלויזיה, במסכי מחשב, במצגות – הכל ראינו במאוזן.
אבל היי 2021 ועוד כמה שנים אחורה, רובנו כל היום בנייד ובנייד, מה לעשות?! צופים לרוב לגובה
אז אני לא אומרת לך לא לצלם לרוחב, בהחלט כן לצלם, יש המון סיבות לצלם לרוחב.
אני רק אומרת שאם את רוצה שאנשים יצפו יותר זמן בתמונות שלך כשהם צופים בהם על המסך,
תפרסמי תמונה לגובה.
אם את רוצה שיתעכבו יותר על התמונה שלך צלמי לגובה (או תחתכי למרובעת).
תמלאי את המסך של הרשתות החברתיות בתמונה בולטת ומעניינת ולא בתמונה קטנה שנעלמת.
כמובן שכדי לבלוט ולעניין יש להעלות תמונה טובה בהתאם.
צילום תמונות הוא בין הפעולות הכי חשובות שאנחנו צריכות לעשות
כדי לקדם את העסק שלנו ולהרוויח יותר!
אז בפעם הבאה כשאת מעלה תמונה לרשת וחשוב לך לבלוט ברשת תעלי תמונה טובה לגובה.
איך מצלמים תמונה טובה? זה בדיוק מה שלומדים בקורס צילום בסמארטפון
חוץ מזה,
אם יש משהו שמעניין אותך לדעת בנושא צילום המוצר שלך או השירות שאת נותנת,
תרגישי בנוח לכתוב לי כל מה שעולה לך לראש, כל מה שהיית רוצה לדעת, ככה אכתוב על זה בפעם הבאה ותקבלי את התשובה.
ניפגש בתוכן היצירתי הבא
שם תגלי איך תוכלי לצלם הפעם את עצמך בקלות מכל נייד שיש לך ביד
ביי בינתיים
איריס בן שושן